Kasım 10, 2009

1 Aydan Az ... :)



Blogun sag ust kosesindeki sayaca baktikca, cok heyecanlaniyorum ya-fu!

Caktirmiyorum pek etrafimdakilere ama cok heyecanliyim. Bazen sanki bana bir sey olmayacak, dogum haberimi baska birilerinden alacagim kadar rahatim :) Bazen de cok saskin ve korkagim. Ortasi yok yani.
Simdiye kadar, 20 yas disimi cektirirken aldigim lokal anesteziden baska anestezi deneyimim,Esim bobrek tasi dusururken hastanede refakatci olarak 1 gece konaklamak disinda, hastane yatis deneyimim,Kan aldirma disinda, elimden damar yolu acilmasi deneyimim,Hic olmadi.

Hepsi ve daha bir cogu birarada bu vesileyle gelecek basimiza... Saglikli olsun da bebisimiz, gerisine katlanacagiz artik, herkes gibi :P
Her sabah yatagimdan kalkarken, bu aksam da bu gobekle yatarim insallah, daha vakit var diye dusunuyorum. Bebisimiz insallah, vaktiyle gelsin...
Daha odasi bile yerlesmedi boya kokusu cikmadigindan, avizesini taktirmadik henuz tembel oldugumuzdan, besigi de gelmedi alsak mi almasak mi, odunc mu alsak son ana kadar karar veremedigimizden. Hem hamilelik iznine bilem cikmadik henuz, sole bi evde istirahat edip dinlenmedik! E bunlardan guzel bahane mi olur, erken gelmemesi icin :)

Fiziksel olarak hayatimin en agir gunlerini yasadigim su gunlerde,

bana her anlamda destek olan Canlarim; esime, anneme (naniye)-babama-kardese (teyzosa :P), cekirdek ailemizin diger tum bireylerine, beni hep arayan soran ve hic unutmayan, Ankara'li dostlarima buradan tesekkur ediyorum/ediyoruz simdiden...

1 aydan az kalmistir, blogun sag ust kosesindeki sayaci kaldirmaya ve bebisimin bir minik resmini koymaya... Hayirlisiyla, insallah :)

Iyi dileklerim sizlere, iyi dilekleriniz bizlere olsun :)

2 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Olmaz mı...
O heyecan kaç kilometre öteden nasıl kuvvetli hissediliyor bir bilsen...
Anestezi, ameliyathane, hastane üçgeninin hiç zorluk yaratmadığını göreceksin. Deneyim konuşuyor için rahat etsin. Hayır, hiç hastaneye tek gidip iki çıkmışlığım olduğundan değil de bademcikcikciklerim gitti vaktinde bilirsin.
Teyzoş çok mutlu, teyzoş çok ama çok heyecanlı.
İkinizi de çok seviyorum ve bekliyorum :)

Çocukla Kampa Gidilir (mi?) dedi ki...

Tüylerim diken diken oldu Best Wishes..


Senden çok güzel bir bebek dünyaya gelir tahminimce.. O güzellikten başka ne bekleyebilirimki!
Allah'ım 2nizede sağlık sıhhat versin!
Ah pardon 3ünüze de!
Ve hatta çekirdek ailenize,Ankaralı dostlarınıza :)

Merakla bkliyorum bebişin fotoğraflarını.

Yorum Gönder

 

Best Wishes... | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates