Aralık 01, 2009

Haftalık Dizi Programım

Malum dogum izni sebebi ile evdeyim, blogla ilgilenelim, annemle market alisverisi gibi ufak tefek alisverisler yapalim, yuruyus yapalim derken, yanisira dizileri izleyelim gibi rituellerimiz olustu... gercekten vakit nasil akitilir, iste bole diyebilecegim bir yogunluk :)Her aksam bir dizi olacak sekilde ayarliyoruz programimizi, benim daha onceden izlemedigim hayli yol almis diziler var ama annem anlatiyor bana sagolsun onceki bolumleri. Zaten konular anlasilamicak cinsten de olmadigindan, sippadanak devam edebiliyorum ben de diziye...

Pazartesi Ezel izleniyor efendim, hafif mafyavari bir havasi olmasi sebebi ile kocis de sesini cikarmiyor, hafiften bir takibe basladi o da :) Ama super bi yorumu var, ben 90 dakika harcama taraftari degilim, basta verilen 20 dk. ozetle gotururm bu isi diyor :P Super degil mi saygi duyuyorummm...




Sali aksami "Canim Ailem" arasi "Papatyam" reklamlarda da bos kalmamak icin super formul! Reklamlar 10 dk surdugu icin gayet de takip edilebilir oluyor. Bu sekilde capraz dizileri de tavsiye ederim efenim :P canim ailemde, seven ama kavusamayan kiz kardesler var, ozellikle o Adana sivesine dikkat! Haaaliiim, Saaaaamiiiim derken cok guluyorum... Bu aksam samanyolu baslayacakmis, Ozcan'im Deniz'im... Asmali konaktaki efsanevi karakteri bekliyorum kendisinden. Ama 3 diziyi ayni anda nasil takip ederim cidden dusunuyorum...








Carsamba aksami, en heyecanli aksam. Yine capraz dizi mantigi ile Yaprak dokumu ve Unutulmaz izliyoruz. Bu 2 diziyi de annem anlatti bana onceden neler oldugunu, simdi kacirmadan takipteyim :P Unutulmaz da Eda'nin gozyaslari, Ankara'nin dolmaz barajlarini dolduracak duzeyde, en parlagindan bir yesilcam klasigi gibi. Kocis, diziyi izlemeye dayanamasa da beni kizdirmak icin Haruuunnn, Harruuunnn diyip duruyor :)







Persembe Aksami,tek geciyoruz ve sadece Ask-i memnu izliyoruz. her ne kadar, yuh bu kadar da olmaz dense de, son model arabalar ve modanin takibi acisindan son derece faydali bir dizi :P Para var huzur yok cikarimi ile eldekilere sukrettiren dizi!
Cuma aksami, valla yok izledigimiz bir dizi! Dusundum de gercekten yok. Tatil gunu ilan edilmis belli ki...

Iste bole, ulkenin acikli gundeminden halki uzaklastirmak icin caba harcayan, degisik gundemlere kitlenerek, agzimizi acmayalim, dusunmeyelim, uzulmeyelim diye bize sonsuz destek olan yerli TV kanallarinave dizi yapimcilarina tesekkurler...

Duyuyorum etrafta, ay ben asla izlemem o dizileri diyenleri... Ama gercekten dislamaliyiz o kisileri, bu kadar cok dizi varken en azindan birini takip etmeli insan degil mi?
Bir ara da gunduz yayinlanan izdivac programlarindan bahsedecegim bu gidisle, bebek daha gelmezse...

1 yorum:

KYBELE F dedi ki...

Ezellllllll!!!
Ah Ezel Aaaaaaaah!!!!!
:)

Yorum Gönder

 

Best Wishes... | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates