Eylül 15, 2009

Yorgun Tosbaga...!


Hey dunya dedi yorgun tosbaga,
Sen biraz dön, ben durayim kabugumun icinde.
Kendimi ve ic seslerimi, nereden gelmekteyim ve nereye gitmekteyim dusuneyim bir.
Ongormus muydum su an bu noktayi, yarindan ne bekliyorum ben anlayayim bir.
Bu ormanin yesili, farklidir bendeki yesillerden, gokyuzunun mavisi nasil farkliysa denizinkinden.
Ayni gibi gozuken geceler, yuzler ve dostlarin da aslinda farkli oldugu gibi.
Sen biraz dön dünya, ben durayim biraz. Bir nefes araligi olsun bana, gonlum dinlensin bir nefes.
Sen kos sonbahara dogru uygun adim... Ben yetisirim kis gelmeden, tavsandan once :)

2 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Thanks god, B.Wishes is back ! :)

Çocukla Kampa Gidilir (mi?) dedi ki...

yorgun tosbağa...
bende bir yorgun tosbağayım şu sıra..
tavşanı geçebilir miyim şu ara bilmiyorum ama durmak gerek...
kendini dinlemek, kendinle konuşmak, kendini sevmek belkide kızmak gerek...

Yorum Gönder

 

Best Wishes... | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates