Ekim 06, 2009

PTT Kargo -Komik


PTT Kargo hizmeti vermeye baslamis. Yillarin deneyimi falan der guvenirsiniz diye, kisa bir deneyim paylasimi icine gireyim dedim...

Ayin 28inde kargoya verilip, 29 unda Turkiye'ye ulasmis bir kargomun, PTT kargo araciligi ile bana ulasmasini bekliyorum Bugun 6 Ekim! Amerika'dan buraya 1 gunde gelen kargo, 7 gundur bana gelmiyor...

Cagimizi yakalamak adina, bir internet hizmeti veriyorlar, gonderi takip no su giriyorsunuz, kargonun durumunu gosteriyor. Buraya kadar gayet musteri odakliyiz di mi?

Internete gore, benim kargom 1 Ekim'de dagiticiya (sube oluyor herhalde dagitici kisisi) ulasmis ama halen bana ulasmadi! 1 Ekim sonrasi icin de bir kayit yok.

Aradim musteri hizmetlerini anlattim derdimi, cici bir kizimiz, dagiticiyi aradiniz mi dedi...Dagitici kimdir, telefonu nedir aramadim tabii dedim. Kaydedin o halde numarayi dedi. Numarayi aradim, beni baska bir numarayasevk etti. Bu numarayi da aradim, tam 3 kisiye ayri ayri derdimi anlattim (ki bu kisiler, hitap olarak pek cici davranmadilar bana). Neyse bagris cagris, birisi cagirildi telefona... Bak, telefon geldi, suraya teslimati ne zaman yapacaksin dendi kendisine. O da aldi telefonu, kargonuz burda su an dedi. Peki ne zaman gelecek dedim?
Ne zamana istiyorsunuz dedi!!!!!
Dumur oldum, cevap veremedim bi muddet! Tabii ki en kisa zamanda, 5 gundur neden gonderilmiyor dedim. Gelir bu hafta icinde dedi telefondaki ses...
Yani demem odur ki, ozel kargo sirketleri varken, onlarla kiyaslanabilecek bir hizmet vermiyor bu yeni yapilanma... Kurtulamiyoruz rahatliktan, bu zihniyetten.
Bilgimiz olsun :)

6 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Gelir seneye acelen ne :) Burası Türkiye...

absalom dedi ki...

ah ahhhhh
geç yazdın bu yazıyı best wishes :))

en geç 4 gün dediler bana gönderirken...
bugün 11. gün bitiyor...
kargo araziye uydu.

artık 15 günde felan alabilirlerse ne mutlu türküm diyene.


:)

Best Wishes dedi ki...

Goddes Artemis,
Ne zaman istiyorsunuz diyince, seneye bu zamanlar demek lazimdi sanirim!
Hizmet sektoru zor kabul ama kalite gercekten cok onemli! PTT deki altyapi kimde var?

Absalom,
Yine ben sansliyim bu hafta icinde gelecekmis, 15 gun bekleyenler varmis :P

e. t. dedi ki...

"Gelir bu hafta icinde" demiş ya telefonda ki ses
kim getirecek acaba!!!!

çok komik zaten kendisi getirmeyecek mi?
telefona çağrılırken şuraya teslimatı ne zaman yapacaksın demişler!!!!
tabi gecikme sebebini üzerine almak istemiyor ya, gelir .......
hem niye öbür hafta değilde hemen istiyorsun Best Wishes, çabuk özür dile :D

Adsız dedi ki...

yafff arkadaşlar sımdı benım kargomu bı arkadas cuma gunu yanlıslıkla ptt kargoya vermıs hangı kargoya verdın dıye sordugumda ptt kargo dedı ve ıcımden ınsallah hızmette bı sıkıntı cıkmaz dedım sonra dayanamadım bu ptt kargonun wep sıtesınden arastırma yaptım gonderıcının yerıyle alıcının yerını yazdım teslım suresı ıkı gun dedım bıde baya sıtede ovmusler kargoyu paketleme ve fıyatları duyunca helal olsun deedım kulaklarım tavan yaptı herneyse sonuc bugun pazartesı aksamı ve hala gelmedı umudum yarına ınsallah ama netten arastırdıgım kadar ve burdan okudugum seylerı gorunce yavas yavas bende endıselenmeye basladım ınsallah basına bıse gelmeden tez gelır

Adsız dedi ki...

Hong kongtan bir ürün alımı yaptım.
ürünü aldıktan sonra 3 saat içinde kargoya verildi, ertesi gün sabah baktıgımda türkiyede ürünüm..
neyse dedim helal olsun, dünya küçülmüş filan dedim.
sonra kargo takip numarasını ptt yazmam gerekiyormuş. yazdım işte.
1 gün geçti 2 gün geçti 3 gün geçti
türkiyede ama nerde ürün, bilnmiyor.
türkiyedeki 4 günü istanbul upimde yazmaya başladı.
UPİM de 5 gün bekledi. Haliyle 10 günü doldurduk.
Sonra başladı anadolu yoculugu ( istanbuldada aynı anadoludaki gibi bekletiliyormuş, görevli dedi ) neyse ürün adanaya geldi.
bu sefer burdaki upimde 4 gün durdu..
Oludumu 14 gün.
sonra ilçeye gönderdik filan yazdı.
tabi günler geçiyor..
ürün ilçeye geldi göründü sitede..
20 GÜN..
BAKTIM ÜRÜN GELMEYECEK
gittim ptt merkeze kargomu alacam dedim.
- Memur : hele dur, çayı içek yeğen.
- Ben : abicim 20 gündür bekliyorum zaten
- Memur : beklemeyi öğreniksin kele yeğen, bekle bir tur at, git adana dürüm, şalgam iç gel.
- Ben : Neyse büyüklük bende kalsın gidelim 1 saat sonra gelelim dedim.

1 saat sonra
- Ben : geldim abi adım .. kargumu alacam
- Memur : hahaha alırsın ya, dürüm nasıldı.
- Ben : abicim işim var acele edermisin.
- Memur : dur yeğen şu 2 bayana bakalım.
- Ben : bak bakalım bak
1 saat daha geçti
- Ben : abicim yeter ya, nerde benim kargomu
- Memur : Arkaya bağır, Hösünn kargo getirlecek gel lan,,
- Hösün : söyle dayı
- ... isimli abinin kargosunu getir.
- ben : ufak bir kutu
- hösün : tamam buluruk, sen git bekle abi
- Başka bir görevli : hösün 2 çay getir.
- Hösün : abi bekle biraz, senin kargouyu getirecem.
ÇAYLAR GELİR
HÖSÜN UNUTUR KARGOYU.
- BEN : Hösün nerde benim kargo
20 dk. arar.. ve gelir

Abi senin kargo dağitıma çıkmış 1 saat önce
ben : ne olacak şimdi
hösün : bilmem ben
Memur : git yarın gel

Yarın gelirim.
Pttnin çok yavaş işlemi birden iade için hızlanmış ve benim kargomun iadesi yapımış bir günde.
ve merkeze sabah verilmiş. istanbul upime gidiyor denildi..

Bende ...... diyerek. ptt bıraktıgım ve ürünüde yurtdışına gittiktan sonra
FedEx kargo ile ürün elime 4 günde geldi.
sonra ptt bıraktım arkadaşlar..

PTT GÖNDERİRKEN BİR DAHA DÜŞÜNÜN..

Yorum Gönder

 

Best Wishes... | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates