Temmuz 05, 2010

ÇAYKUR Yaprak Yeşil Çay (Naneli)

Ben oldum olası yeşil çay içemiyorum. Nasıl anti oksidandir, nasıl faydalıdır biliyorum ama içemiyorum. Bagisiklik sistemini cok guclendiriyormus. Malum bebisi beslemek gibi bir derdim oldugundan ve bagisiklik sistemimiz dahil her seyimiz ortak oldugundan yeşil çay içmeye mecburum yargısı olustu bende.

Derken, Caykur'un yaprak naneli yeşil çayını gordum buyuk bir markette. 200 gr.lık buyuk bir kutu. Alsam mı almasam mı karar veremedim. Daha once, poset olarak ballısı, yaseminlisi, limonlusu, nanelisi, peteklisi, boceklisi topunu denedim. Bir yudumdan gerisini getiremedim. Bu da oyle olur mu ki derken, annem bir dene istersen dedi. Aldık...

Sonuuuc, cok sevdim... Tamam hafif bir yesil cay tadı da var ama, cogunlukla nane tadı var. Ben nane limonu da cok severim. Icine bir dilim limon. Cok bi super oluyor. 1 fincana 1 cay kaşığı ekleniyor. 3 dk. falan demleniyor... (cok bekletilirse, nane acilastiriyor)

Evdeyken iyiydi de, ofiste pek prantik(!) olmadi bu yeşil çay, uygun demlik bulmak zor derken, annecim sagolsun bana pazardan "yeşil çay bardağı" almış. Adı gerçekten bu mudur bilmem ama fonksiyon olarak tastamam uygun...



Icinde, porselenden bir suzgeci var. Cayi muhafaza ediyor, sonra demlenince cikartiliyor. Bir de kapagi var demleme ortamini hazirlayan. Bana cok pratik ve sevimli geldi...

Paylasmak istedim.... :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Best Wishes... | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates