Temmuz 02, 2010

Herkese tekrar merhaba...


Calisan bir anne olmak uzre is basi yaptim bu hafta.
Yeteneklerim arasına bu konuyu da katacagim ve cv'mi de bu yonde guncelleyecegim. Cocuk da yapilir kariyer de deyisini icsellestirecegim.
Bir toplanti ortasında aklima gelen oglumun gulusunun beni aglatmasina ve de evde oglumla oynarken calan is konulu bir telefonun beni bolmesine izin vermeyecegim :)
Hayatimin son 7 ayi cok baska gecti her zamankinden.


Bir kere o kadar bebek odakli oldum ki,


okuyamadim, yazamadim, gezemedim, hatta abartmiyorum bazen sacimi bile tarayamadim. Ki etrafimdaki herkes bana yardimci olmak icin deli divane olurken. Ben anne olmakla o kadar mesguldum ki... Belki de zaten sayılı evde bebegimle ilgilenecegim gunler diye bu ruh haline burundum. Ki zaten sayılı gundu bitti... :(
Herkese tekrar merhaba...


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Best Wishes... | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates