Temmuz 07, 2010

GEL BABASI GEEL GEL


Kadifem ogulcum, dun gun boyu annenannesinin yogun calisma kampına tabii tutulmus,

aksam kocis ve ben kapidan girince,

anneannemiz dedi ki, size bir surprizimiz var...


"gel babası geeel geel gel" diyince, o yumuk parmaklar, avuc icine dogru acilip kapanmaya basladi... Nasil mutlu bunu yaparken, nasil guluyor...


icim simsicak oldu. sevindim. gurur duydum.

Bu kucucuk seye bu kadar sevinc ve gurur duyarsam, cocuk muhendis, doktor olsa ne yaparim bilmiyorum :)

En iyi dileklerimizle...

3 yorum:

Çocukla Kampa Gidilir (mi?) dedi ki...

Öperimki ben o yumuk elleri.
Severimki tatlı gülümsemeyi.
Göbüşünden bile öperimki... :)

Goddess Artemis dedi ki...

Ama teyzoşu onu yer ham ham ham diye, teyzoş saçlarını yolana kadar gıdıklar onu :)

O yumuk parmakların her birine kurban olur ayrıca...

Ve gel teyzoşu gel gel gel yapsın teyzoş haftaya çarşamba atlar gelir :))

NiLaY dedi ki...

ee çocuk sahibi olmak işte böylesi küçük anlarla bile mutlu olup, onlara şükretmek demek :) maşallah diyorum, sevgiler..

Yorum Gönder

 

Best Wishes... | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates