Temmuz 03, 2009

Bir "4 Temmuz" Gelinine Mutluluklar Diliyorum...!



Haftasonu Ankara'ya gidiyorum :) Memleket havasi her zaman iyi gelir bana. lay-lay-lom.

Guzel arkadasim, Didos'un kardesi Sinos evleniyor yarin.


Genc, piril piril bir ciftin, hayatindaki biricik bir ana tanik olacagim yani. Kendilerine, simdiden ve buradan, bir omur boyu surecek mutluluklar diliyorum.

Bakalim ben evlilik hakkinda neler biliyorum :)

Evlilik, ben merkezci hayattan, biz merkezli hayata gecis surecini yonetebilme becerisidir. Mutlu olmanin bence en buyuk kosulu, "ben" demeyi yutkunmak, "biz" icin cumleler kurmaktir. Sevgi ile atilan temel, surekli saygi ile desteklendiginde, omurluk olur kolayca. Stratejik bir oyun, bir cekisme haline dondurmeden, ozveri yapmaktan utanmadan, sevmeyi-sevilmeyi hissede hissede yasamak, yasatmak gerekir.

Inaniyorum ki, Sinos ve nisanlisi, evlilik kurumunda bir omur boyu, saygi ve sevgi ile ilerleyecekler.

Gozlerindeki mutluluk ve heyecani hic kaybetmemeleri dileklerimle...

1 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Sevgili Best Wishes,
Lütfen bekar arkadaşlarımızı evlilik saygıyla desteklenirse çok kolaydır gibi iknalarla evlenmeleri için gazlamayalım :))

Zaman zaman insanın o ikinci kişiyi evde istemediğini, yalnız kalmak istediğini, "evlenen aklıma şaşayım ne mutluydum özgürken" dediğini, dağınıklık toplarken söylendiğini, yemek, ütü ve bulaşık gibi dertleri olduğunu da söyleyelim ki ona göre karar versinler değil mi :P Örnek mukabilinden bir iki tanesini saydım gerçi :P

Yorum Gönder

 

Best Wishes... | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates